Στο πλαίσιο του Περιβαλλοντικού Προγράμματος «Σποράκι, πηγή ζωής», οι μαθητές της Β΄ τάξης πραγματοποίησαν μια βιωματική δράση για την κατανόηση της ανάπτυξης των φυτών. Η άνοιξη, με την ανθοφορία και τα λουλούδια της, υπήρξε η αφορμή για τη δράση αυτή.
Αφού τα παιδιά παρατήρησαν τα δέντρα και τα λουλούδια στο προαύλιο του σχολείου, καθώς και διάφορες εικόνες, άρχισαν να διερευνούν πώς ξεκίνησαν όλα… από ένα τόσο δα σποράκι! Είδαν διάφορους σπόρους, τους άγγιξαν, έκαναν συγκρίσεις χρώματος, μεγέθους και σχήματος. Ακόμα, γνώρισαν τη θεά Δήμητρα, θεά της γεωργίας, της βλάστησης και της γονιμότητας της γης. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο σπόρο του σιταριού, ο οποίος μάς δίνει και το πιο διαδεδομένο υλικό, το αλεύρι.
Έπειτα, αποφάσισαν να σηκώσουν τα μανίκια τους και με περίσσιο ενθουσιασμό φύτεψαν τους δικούς τους σπόρους στον κήπο του σχολείου. Φύτεψαν σπόρους από μαργαρίτες και κρινάκια, τα οποία πότιζαν και φρόντιζαν για αρκετές εβδομάδες, ώσπου τα λουλούδια έβγαλαν βλαστούς, φύλλα και άνθη, δημιουργώντας ένα όμορφο τοπίο που εμπνέει ελπίδα και φροντίδα για το περιβάλλον μας.
Είναι υπέροχο να βλέπουμε τα αποτελέσματα της προσπάθειάς μας, να δημιουργούμε, να φροντίζουμε και να ομορφαίνουμε το περιβάλλον γύρω μας!