Ο ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΗΣ 28ΗΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΧΙΛΛΟΠΟΥΛΕΙΟ ΣΧΟΛΗ

Την Πέμπτη 27/10/2016 στην Αχιλλοπούλειο Σχολή Καΐρου, πραγματοποιήθηκε ο φετινός εορτασμός του ιστορικού «ΟΧΙ» από το νηπιαγωγείο και το δημοτικό σχολείο.

Η γιορτή ξεκίνησε με τη θεατρική παράσταση του νηπιαγωγείου «Ο σπόρος της Ειρήνης» που βασίστηκε στο παραμύθι  της Ίζαμπελ Πιν, δίνοντας αντιπολεμικό μήνυμα. Οι μικροί μαθητές, υπό την επιμέλεια και καθοδήγηση της Νηπιαγωγού, Κατερίνας Γιωτάκη και της βοηθού Μαρίας Πετράκη, δραματοποίησαν με πολύ κέφι, χαρά και διάθεση το παραμύθι, δίνοντας μέσα από τα παιδικά μάτια τη διαχρονική αξία της ειρήνης στη ζωή μας.

Στη συνέχεια, ο διευθυντής της Αχιλλοπουλείου Σχολής κος Κουγεμήτρος Χαράλαμπος διάβασε το προεδρικό διάταγμα για την κλήρωση των σημαιοφόρων-παραστατών και ο ακόλουθος άμυνας της ελληνικής πρεσβείας του Καΐρου, Τσούκας  Βασίλειος, παρέδωσε την ελληνική σημαία στους σημαιοφόρους της φετινής σχολικής χρονιάς.

Για την α’ περίοδο σημαιοφόρος ορίστηκε η Καζαμία Αγάπη και παραστάτες από την Στ’ τάξη οι: Ρεμπούλης Ιωσήφ, Γιακούμπ Μαρίζ και Σόντος Χάμεντ, ενώ από την Ε’ τάξη η Αρσάνη Κατερίνα και η Ταουφίκ Μαρία. Σημαιοφόρος της Β’ περιόδου ορίστηκε η Γεωργαλίδου Βερόνικα και παραστάτες από την Ε’ τάξη οι: Ρούσσος Αλέξανδρος, Μορφούλη Μόνικα, Κοκκώση Ευαγγελία, Αρσάνη Παύλος και Χριστίνα Χαλκιά.

Ακολούθησε το θεατρικό δρώμενο για το έπος του ?40, «Κατοχή-Αντίσταση-Απελευθέρωση» από τη Γ? και Ε? τάξη, ενώ στη χορωδία συμμετείχε η ΣΤ? τάξη. Οι μαθητές δραματοποίησαν τα γεγονότα του πολέμου με ζωντάνια και παραστατικότητα. Η βιωματική αυτή προσέγγιση τους βοήθησε να κατανοήσουν καλύτερα τα συμβάντα της εποχής , να λειτουργήσουν ομαδικά και τέλος να ψυχαγωγηθούν.

Την επιμέλεια των κειμένων και την οργάνωση της γιορτής ανέλαβαν οι δάσκαλοι, Χαριζοπούλου Ελισάβετ και Αναστασίου Αναστάσιος, τα σκηνικά και τη σκηνοθεσία ο δάσκαλος Ψάνης Γεώργιος και τη χορωδία ο γυμναστής-μουσικός Χάντερ Σουρής.

Γράφουν οι εκπαιδευτικοί Αναστάσιος Αναστασίου και Μικέλα Θεοχάρη.

Η ΑΧΙΛΛΟΠΟΥΛΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΤΙΜΗΣΕ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΕΣΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ ΤΟΥ ΕΛ ΑΛΑΜΕΪΝ

Το Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2016,  η Αχιλλοπούλειος Σχολή τίμησε τους Έλληνες πεσόντες στην αποφασιστική μάχη του Ελ Αλαμέιν. Στην τελετή για τον εορτασμό της 74ης επετείου από την ηρωική μάχη που έγινε στο Ελληνικό Μνημείο, παραβρέθηκε αντιπροσωπεία μαθητών με τη σημαιοφόρο και τους παραστάτες της Στ? Δημοτικού. Στο χώρο του Μνημείου κατατέθηκε στεφάνι από τον Διευθυντή της Αχιλλοπουλείου Σχολής κ. Χαράλαμπο Κουγεμήτρο.

Η επιμνημόσυνη τελετή με το «προσκλητήριο» των δεκάδων Ελλήνων πεσόντων, θυμίζει σε όλους μας ότι «ο ήλιος μας είναι ακριβά πληρωμένος» και για το γεγονός αυτό είμαστε υπερήφανοι.

Γράφουν ο Διευθυντής Χαράλαμπος Κουγεμήτρος και ο εκπαιδευτικός Νικόλαος Καλκάνης.

H AΧΙΛΛΟΠΟΥΛΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΥΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟΝ ΥΦΥΠ. ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΙΩΑΝΝΗ ΑΜΑΝΑΤΙΔΗ

Ο ΥΦΥΠ. ΕΞ. Ιωάννης Αμανατίδης επισκέφθηκε την Αχιλλοπούλειο Σχολή Καΐρου την Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου και ξεναγήθηκε στους χώρους και τις αίθουσες του σχολείου, όπου είχε επικοινωνία με τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές. Συγκεκριμένα, ήρθε σε επαφή με τους εκπαιδευτικούς της Α? και Ε? τάξης, οι οποίοι του εξέθεσαν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά στη διδασκαλία τους και προτάθηκαν ενδεικτικές λύσεις. Ακόμη, έκανε διάλογο με τους μαθητές των συγκεκριμένων τάξεων και δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι και ο ίδιος ασκούσε στο παρελθόν το επάγγελμα του δασκάλου.

Γράφουν οι εκπαιδευτικοί Αναστάσιος Αναστασίου και Μικέλα Θεοχάρη

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Το Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου και ώρα 8:30 π.μ. θα τελεστεί ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2016-17. Μετά τον Αγιασμό θα δοθούν τα βιβλία και οι μαθητές θα αποχωρήσουν.

Εκ της Διευθύνσεως

ΤΕΛΕΤΗ ΛΗΞΗΣ ΑΧΙΛΛΟΠΟΥΛΕΙΟΥ ΣΧΟΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧ. ΧΡΟΝΙΑ 2015-16

Το απόγευμα της 11ης Ιουνίου, ημέρα Σάββατο, η Αχιλλοπούλειος Σχολή Καΐρου πραγματοποίησε την καθιερωμένη τελετή λήξης για το σχολικό έτος 2015 ? 16. Την εκδήλωση άνοιξε στις 7 μ.μ. το Νηπιαγωγείο, με τη θεατρική παράσταση «Για πάντα μαζί», υπό την επιμέλεια και οργάνωση της Νηπιαγωγού, Κατερίνας Γιωτάκη και την πολύτιμη συμβολή της βοηθού της, Μαρίας Πετράκη.

Μια παράσταση που αφηγείται την ιστορία ενός ηλικιωμένου ζευγαριού το οποίο αναπολεί στιγμές από την πρώτη γνωριμία τους, κάνοντας παράλληλα μια μουσική αναδρομή σε μελωδίες που χαρακτήρισαν την Ελλάδα από την εποχή της Σοφίας Βέμπο μέχρι την εποχή των ?60s. Τα νήπια και προνήπια ενθουσίασαν το κοινό, το οποίο συμμετείχε ενεργά καθ? όλη τη διάρκεια της παράστασης και αποζημίωνε συνεχώς τους μικρούς ηθοποιούς με χειροκροτήματα και πολύ γέλιο.

Μετά τη λήξη της θεατρικής παράστασης του Νηπιαγωγείου, σειρά είχε το Δημοτικό. Με αφορμή τη φετινή τέλεση των Ολυμπιακών Αγώνων στο Ρίο της Βραζιλίας, οι μικροί Αχιλλοπουλίτες αναβίωσαν τους αρχαίους Ολυμπιακούς Αγώνες, υπό την οργάνωση και επίβλεψη του καθηγητή Φυσικής Αγωγής, κ. Σουρή Χάντερ και τη συνδρομή των υπολοίπων εκπαιδευτικών του σχολείου. Στόχος ήταν οι μαθητές να εκτιμήσουν τη διαφορετικότητα των εποχών (αρχαίων χρόνων ? σήμερα), να εμπλουτίσουν τις ιστορικές τους γνώσεις και να αντιληφθούν τη διαχρονικότητα των Αγώνων.

Η τελετή ξεκίνησε με τον λόγο-απολογισμό των δράσεων για τη σχολική χρονιά 2015 ? 16, από τον Διευθυντή του σχολείου κ. Χαράλαμπο Κουγεμήτρο. Στη συνέχεια, απονεμήθηκε αναμνηστική πλακέτα της Αχιλλοπουλείου Σχολής στην κ. Στέλλα Κυριάζη και ακολούθησε ο αποχαιρετισμός των αποφοίτων της Στ? τάξης, στους οποίους δόθηκαν αναμνηστικές πλακέτες, προσφορά της ιδίας. Από την πλευρά του, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων της Αχιλλοπουλείου Σχολής προσέφερε αναμνηστικά δώρα στους μαθητές, το Διευθυντή και τους εκπαιδευτικούς της Στ? τάξης. Ακολούθως, οι μαθητές παρουσίασαν το «Πανόραμα των αρχαίων Ολυμπιακών Αγώνων», το οποίο περιελάμβανε δραματοποίηση της εναρκτήριας τελετής, της αφής και μεταφοράς της ολυμπιακής φλόγας, της τέλεσης των αγωνισμάτων και τέλος, της απονομής στεφάνων (κότινων).

Στην εκδήλωση παρευρέθησαν ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Μέμφιδος κ. Νικόδημος, η Γενική Πρόξενος Καΐρου, κα Κομίνη Λαμπρινή και ο πρόεδρος της ΕΚΚ, κ. Καβαλής Χρήστος, οι οποίοι απήυθυναν ένα μικρό χαιρετισμό με αφορμή τη λήξη της σχολικής χρονιάς. Αξιοσημείωτη υπήρξε, επίσης, η παρουσία των μελών της διαχειριστικής επιτροπής, κ. Ν. Πολίτη, κ. Κ. Φλεβοτομά, κ. Μ. Γκρουνστέιν και κ. Π. Οικονόμου, καθώς και του εκπροσώπου της Ιεράς Μονής Σινά και προέδρου της διαχειριστικής εφορίας Αμπετείου Σχολής, κ. Ν. Βαδή.

Γράφουν οι εκπαιδευτικοί Αναστάσιος Αναστασίου και Ευαγγελία Χουλιαρά

ΤΕΛΕΤΗ ΛΗΞΗΣ ΑΧΙΛΛΟΠΟΥΛΕΙΟΥ ΣΧΟΛΗΣ ΚΑΪΡΟΥ

Προς τους Γονείς και κηδεμόνες

Σας  προσκαλούμε να τιμήσετε με την παρουσίας σας,   την  τελετή λήξης της Αχιλλοπουλείου Σχολής Καΐρου, για το  σχολικό έτος 2015-2016, που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 11 Ιουνίου 2016.

Το πρόγραμμα της τελετής λήξης  θα είναι:

  1. Νηπιαγωγείο στις 7:00 μ.μ.,  στην αίθουσα εκδηλώσεων.
  2. Δημοτικό στις  8:00  μ.μ.,  στον αύλειο χώρο του σχολείου μας.

     Την ημέρα της τελετής λήξης,   οι μαθητές και οι μαθήτριες,  θα προσέλθουν στο σχολείο,  στις 6 το απόγευμα. Για τις ώρες των δρομολογίων των σχολικών λεωφορείων, θα συνεννοηθείτε με τις συνοδούς.

      Την Τετάρτη 15 Ιουνίου 2016 τελευταία ημέρα λειτουργίας του σχολείου, από τις 10:00 έως τις 12:00,  οι εκπαιδευτικοί των τάξεων,  θα σας παραδώσουν τους Τίτλους Προόδου των μαθητών.

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016 – 17

Παρακαλούνται οι πάροικοι που ενδιαφέρονται  να εγγράψουν τα παιδιά τους, στο Νηπιαγωγείο και στην Α΄ τάξη της  Αχιλλοπουλείου Σχολής,  για το σχολικό έτος 2016-2017, να προσέλθουν στη Γραμματεία του Σχολείου,  από την 1η Ιουνίου μέχρι και την 19η  Ιουνίου,  οπότε και λήγει η προθεσμία εγγραφών.

Τα δικαιολογητικά που είναι απαραίτητα για τις εγγραφές είναι τα κάτωθι , χωρίς τo ένα από τα οποία η εγγραφή δεν θα είναι έγκυρη :

  1. Αίτηση εγγραφής (που θα συμπληρώσετε στη Γραμματεία του σχολείου).
  2. Πρωτότυπα των ελληνικών και αιγυπτιακών διαβατηρίων των μαθητών και των γονέων, αν έχουν και την Αιγυπτιακή υπηκοότητα.
  3. Δύο (2) πρόσφατες φωτογραφίες του μαθητή.
  4. Πιστοποιητικό γεννήσεως (Ελληνικό & Αιγυπτιακό).
  5. Πιστοποιητικό βαφτίσεως για τους ΧΟ μαθητές.
  6. Πιστοποιητικό υγείας (εμβόλια, ασθένειες και αλλεργίες).
  7. Πιστοποίηση της ΕΚΚ για τους γονείς που είναι μέλη της ΕΚΚ.
  8. Υπεύθυνη δήλωση του γονέα για τον τρόπο μεταφοράς του παιδιού του από και προς το σχολείο σύμφωνα με το υπαρκτό σήμερα πρόγραμμα και ωράριο στάσεων των λεωφορείων.
  9. Υπεύθυνη δήλωση του γονέα για την αποδοχή και σεβασμό του εσωτερικού κανονισμού του σχολείου.

Οι χρονολογίες γεννήσεως των μαθητών για τις εγγραφές θα πρέπει να συμπίπτουν απόλυτα με τις κάτωθι χρονολογίες:

Α) Νηπιαγωγείο

Προνήπια από 1-1-2012 έως 31-12-2012

Νήπια από 1-1-2011 έως 31-12-2011

Ο  αριθμός θέσεων στο Νηπιαγωγείο  είναι περιορισμένος.

Β) Δημοτικό

Α΄ τάξη από 1-1-2010 έως 31-12-2010

Εκ της ΔΕ της ΕΚΚ

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΑΧΙΛΛΟΠΟΥΛΕΙΟΥ ΣΧΟΛΗΣ ΣΤΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΤΗΣ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ “ΚΑΝΩΝ”, “Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ”

Στα πλαίσια της διοργάνωσης της συναυλίας της ορχήστρας «Κανών» με τίτλο «Η μουσική των Ελλήνων», που πραγματοποιήθηκε στο συναυλιακό χώρο «Γκομχουρέια» τη Δευτέρα 23 Μαΐου 2016, η Αχιλλοπούλειος Σχολή Καΐρου συμμετείχε με χορευτικό συγκρότημα, το οποίο απαρτίστηκε από τους μαθητές των Ε? και Στ? τάξεων.

Οι μαθητές, υπό την καθοδήγηση του καθηγητή Φυσικής Αγωγής κ. Χάντερ Σουρή, χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς, μεταξύ των οποίων καλαματιανό, τσάμικο, συρτό, χασάπικο και χασαποσέρβικο και καταχειροκροτήθηκαν από το κοινό, εκπροσωπόντας επάξια το σχολείο μας!

Γράφουν οι εκπαιδευτικοί Αναστάσιος Αναστασίου και Ευαγγελία Χουλιαρά

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ Κ. ΧΡΙΣΤΟΦΙΔΗ ΜΕ ΘΕΜΑ “ΠΡΟΛΗΨΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ”

Με το τέλος της φετινής σχολικής χρονιάς, ο Σύλλογος Διδασκόντων σε συνεργασία με τον κύριο Γ. Χριστοφίδη, έκρινε παιδαγωγικά σκόπιμο να πραγματοποιηθεί στο σχολείο μας ένα εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα την «Πρόληψη ατυχημάτων». Το θέμα θεωρήθηκε ιδιαίτερα επίκαιρο μιας και τα τελευταία χρόνια παρατηρείται αύξηση των παιδικών ατυχημάτων τόσο στο χώρο των σχολείων, όσο και στο ευρύτερο περιβάλλον των παιδιών.

Ως ημέρα διεξάγωγης του σεμιναρίου ορίστηκε το Σάββατο 21 Μαΐου 2016. Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε σε δύο φάσεις, διάρκειας δύο διδακτικών ωρών έκαστη. Στην πρώτη φάση, συμμετείχαν οι τρεις πρώτες τάξεις του σχολείου, ενώ στη δεύτερη φάση οι Δ?, Ε? και Στ? τάξεις. Μάλιστα, πριν την έναρξη του σεμιναρίου μοιράστηκε σε όλους τους μαθητές σχετικό ερωτηματολόγιο με στόχο τη διεξαγωγή συμπερασμάτων κατά την ολοκλήρωση της παρουσίασης.

Ο κ. Χριστοφίδης φρόντισε να κάνει εκτενή αναφορά στις κατηγορίες ατυχημάτων που εκδηλώνονται με μεγάλη συχνότητα στις μέρες μας και ταυτόχρονα, παρουσιάστηκαν οι μέθοδοι πρόληψής τους με παραδείγματα επιλεγμένα από την καθημερινή ζωή των παιδιών.

Όπως κάθε φορά, έτσι και τώρα, με την αμεσότητα και τη μαθητοκεντρική προσέγγιση, που προτιμά να υιοθετεί, κέντρισε το ενδιαφέρον των μαθητών, οι οποίοι είχαν ενεργό συμμετοχή καθόλη τη διάρκεια της παρουσίασης.

Αξιοσημείωτο υπήρξε το γεγονός, πως ο κ. Χριστοφίδης, μέσα από το εκπαιδευτικό σεμινάριο που μας παρουσίασε δεν καλλιέργησε κλίμα φόβου στα παιδιά. Αντιθέτως, μερίμνησε, με την ολοκλήρωση της παρουσίασης, να μεταφέρει στους μικρούς μαθητές ένα όμορφο και ουσιαστικό μήνυμα: η πρόληψη ατυχημάτων δε σημαίνει «φοβάμαι τα πάντα», αλλά «σκέφτομαι πριν κάνω κάτι, για να αποφύγω ένα ατύχημα».

Κλείνοντας, αξίζει να σημειωθεί πως κ. Χριστοφίδης επιλέγει πάντα να μας παρουσιάσει ζητήματα που άπτονται του ενδιαφέροντος των μαθητών και που συνάδουν απόλυτα με τους διδακτικούς στόχους του Αναλυτικού Προγράμματος. Για αυτό το λόγο, επιδίωξη του σχολείου μας είναι να συνεχιστεί και τη νέα σχολική χρονιά η εποικοδομητική συνεργασία μας με τον κύριο Χριστοφίδη με ακόμα περισσότερα ενδιαφέροντα και αξιόλογα σεμινάρια!

Γράφουν οι εκπαιδευτικοί Αναστάσιος Αναστασίου και Ευαγγελία Χουλιαρά

Η ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΕΚΛΕΚΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ, ΚΥΡΙΑΣ ΣΤΕΛΛΑΣ ΚΥΡΙΑΖΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΧΙΛΛΟΠΟΥΛΕΙΟ ΣΧΟΛΗ

Η Μεγάλη Κυρία, η Εκλεκτή Ελληνίδα και η Αξιοθαύμαστη Ευεργέτιδα της παροικίας μας, κα Στέλλα Κυριάζη, που όσα κι αν γραφτούν για την αλτρουϊστική και τόσο κοινωνική της δράση είναι λίγα, αποτελούσε και αποτελεί έναν ενεργητικό αρωγό για το σχολείο μας. Τι να πρωτοθυμηθούμε! Όλα αυτά τα χρόνια, οι δωρεές και οι προσφορές της είναι αμέτρητες, με αποκορύφωμα τη δωρεά ενός πιάνου, μεγάλης αξίας, στολίδι του σχολείου μας!

Αξίζει να σημειωθεί ότι τη φετινή χρονιά έχει προσφέρει στο σχολείο μας δύο φορητούς υπολογιστές, μία οθόνη τηλεόρασης LCD και αμέτρητα δώρα στους μικρούς μαθητές στις γιορτές των Χριστουγέννων, της Αποκριάς και του Πάσχα. Παράλληλα, είναι συνεχής η στήριξή της σε όλες τις εκδηλώσεις και δραστηριότητες του σχολείου, με την παροχή παιχνιδιών αναψυχής και ποικίλων εδεσμάτων.

Πέρα όμως, από την υλική ενίσχυση, πιο σημαντική είναι η ηθική στήριξη που προσφέρει σε όλους μας, καθώς η κα Κυριάζη, με οδηγό της πάντα την αγάπη, συμβάλλει στην ψυχική και πνευματική διάπλαση των μικρών μας μαθητών.

Για το λόγο αυτό, η Αχιλλοπούλειος Σχολή διοργάνωσε, την τελευταία μέρα πριν από τις διακοπές του Πάσχα, μια μουσικοχορευτική παράσταση προς τιμήν της. Δύο ταλαντούχα παιδιά έπαιξαν με κανονάκι και ούτι παραδοσιακά αιγυπτιακά τραγούδια. Στη συνέχεια, οι μαθητές των Δ?, Ε? και ΣΤ? τάξεων χόρεψαν παραδοσιακούς ελληνικούς χορούς, προκαλώντας τη συγκίνηση της κας Κυριάζη, ο οποία ξανάφερε στη μνήμη στιγμές από την παιδική της ηλικία!

Ο Διευθυντής, ο Σύλλογος Διδασκόντων και οι μαθητές της Αχιλλοπουλείου Σχολής, την ευχαριστούμε από καρδιάς και ευχόμαστε ο Πανάγαθος Θεός να χαρίζε,ι στην ίδια και στην οικογένειά της, υγεία και δύναμη, για να συνεχίσει το πολύτιμο φιλανθρωπικό της έργο.